מייקל ג'קסון - הסיפור האמיתי (חלק 1)

מייקל ג'קסון - הסיפור האמיתי (חלק 1)



מייקל ג'קסון לעולם לא ימות במוחם של אנשים שמעולם לא שמעו על מייקל ג'קסון, אבל מי יודע מה הוא יעשה? מעריץ אותו, וגם האוהדים שלו, אבל בחיים האמיתיים, הוא חסר גוף, כלומר, מייקל ג'קסון מת. "

1) האם הוא יחזור?

באופן רשמי, מייקל מת ב -25 ביוני 2009, קורבן של מעצר קרדיוריסטירטי בעקבות הרעלת חומר חריפה. וגם עבור טעות רפואית, על היותו בתאריך זה ולא עשו דבר לפני כן כדי להציל אותו כפי שהוא צריך - כלומר, זה היה מוות בטעות של המשך תרופות - "שימוש מתמשך ...."
אמנם יש קהילות מקוונות המוקדש לאסוף עדויות כי המוות כבר מזויפים. הם מאמינים כי מלך הפופ עדיין עושה לחזור ניצחון, עם זאת, מלך הפופ מת. האמת היא זו וקשה לשמוע כשאנחנו לא רוצים לקבל.
2) הראיות נעלמו - על פי הגילויים:

התיאוריות הראשונות הופיעו עם היעלמות ההקלטות של המצלמות של בית הזמר. המערכת שינתה את הקלטות מדי 24 שעות. משטרת לוס אנג'לס העבירה רק ארבע דקות של החומר, שהראה את בואו של מיכאל, בסביבות השעה 0:30. הווידיאו של רגעים מכריעים של מותו מעולם לא הופיע. זה לא נראה כי הקלטת העידה על רצח של מייקל ג 'קסון במקום, כך הקלטת הושמדה חלקית על ידי אנשים שהיו מעוניינים מותו. (מייקל ג 'קסון - באותו זמן, זמר הפופ היה שווה יותר מת ממה שהוא חי ומלא חובות לשלם, גם סובל מבעיות בריאותיות חמורות)
3) המוות התעכב
צוות ההצלה כבר רצה להכריז על מותו בביתו, אבל הרופא שלו, קונרד מאריי, עמד על כך שיועבר לבית החולים, שם המוות הוכרז רק בשעה 2:26. אנשים טוענים כי שם, הגופה היה מוחלף עם זה של האמן, עדיין בחיים, כדי להונות את המוות. עם זאת, הגוף שנלקח היה אכן של מייקל ג 'קסון, למרבה הצער, כבר נהרג על ידי רשלנות של הרופא שלו, כי אפילו, נידון על ידי השופט.

המשך קריאה, לחיצה על הקישור להלן:


Michael  Jackson - A verdadeira  história   (  parte 1 )

YOUTUBE:  



Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

지진 2004년 12월 26일의 쓰나미가, 십년 완료된다

ማይክል ጃክሰን - እውነተኛው ታሪክ (ክፍል 1)

Մայքլ Ջեքսոնը `իրական պատմությունը (մաս 1)