지진이 중국에서 수백 무고한 사람을 죽일 수있다, Jucelino 말한다

지진이 중국에서 수백 무고한 사람을 죽일 수있다, Jucelino 말한다






강력한 지진이 일요일, 2014 년 8 월 3 일 중국 남서부의 산악 지역을 흔들 수있는, 적어도 300 개의 죽이고 1,800 명 이상의 다른 사람을 다치게 Jucelino 루즈의 정보에 따라 할 수있다. 수십명의 사람들이 일요일 밤에 누락 된 것으로보고됩니다으로 사망자가 증가 할 것으로 예상되며, Jucelino는 말합니다.

예비로 더 많거나 적은 오후 4시 30 분 칠 것이다, 윈난 성에서 Ludian 카운티에서 6.0의 크기를보고 있지만, 지진, 또한 그가 있었다 편지에 쓴 자신의 예측에 따르면, 두 개의 인접한 지방에서 생각한다 지난해 당국에 보냈다.

"내 꿈에 따르면, 그냥 땅에 떨어졌다 흔들림이 정지하고 내가 울고 울고 때까지 거기에 머물렀다,"그리고 그것은 내가로 여행 한 꿈을 입수했습니다 악몽 같았다 때문에 빨리 일어나요했다 그 후 당국에 그 편지를 보내 도움 기자 앤 크리스틴의 집에서 노르웨이 오슬로.

난 그냥 2012 년 9 월을 기억 한, 5.6 진도의 지진 81 명이 사망하고 821 명이 부상 같은 지역에 맞았습니다. 1970 년대에 두 개의 강력한 지진이 지방에서 15,000 명이 사망. 나는 또한 그 꿈을했고 그것이 내가 모든 사람들의 고통과 거기에 있었다 교통 같았다 때문에 나를 ​​위해 그들은 매우 끔찍했고, 나는 그 기회에 아주 나쁜 느꼈다.

이 편지에서 나는 나 자신에 의해 혼란스러워했고, 내가 쓴 나는 나쁜 날씨에 의해 드롭 다운 것 비행기, 대만을 공격 할 태풍에 대해 쓴, 나는 비행 GE (222)의 잘못된 이름을 쓰고, 그것 대신에있다 말레이시아 항공사 다운.하지만 중국 당국에 정보를 공개 할 서둘러 때문에 나는 그것을 해결되지 dd 장치.
내가 70,000 명이 사망 사천 지방에서 강력한 지진 예측을 받았을 때 2008 년, 나는 같은 느낌이 있었다. 일련의 지진은 2013 년 중국 북서부의 간쑤 성을 칠 때, 나는 너무 많은 고통을했다. 그것은 꽤가 중국 정부와 정부 기관이 무고한 사람들에게 도움과 편안함을 제공하기 위해 영향을받는 지역에 달려 있다는 사실이었다 내게했다.

2008 년 지진은 붕괴 많은 학교 및 기타 건물의 이하의 건설의 문제를 제기했다.

내 꿈에서 나는 비 외부했다, 나는 붕괴를 갖는 마을 이상으로 상승 언덕에 주택의 대부분을 보았다.

"지속적인 여진이있다"Jucelino는 말합니다. "힘은 외부의 모든 어둠, 다운, 나는 그 꿈을했을 때 정말 무서워."

Jucelino Nobega 다 루즈

자세한 내용은 : www.jucelinodaluz.com.br


http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-pode-matar-na-china.htm


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Earthquake can kill hundreds innocent people in China, says Jucelino

A powerful earthquake  can rock a mountainous region of southwest China on this  Sunday , August  3  of 2014 , it can  kill at least 300 people and injure more than 1,800 others, according to the information of Jucelino Luz . With dozens of people will be reported  as missing on Sunday night, the death toll will be  expected to rise, says Jucelino .

The earthquake, which  will strike  at more or less  4:30 p.m. with a preliminary and will  report magnitude of 6.0  in Ludian County in Yunnan Province but will be also felt in two adjacent provinces, according to his predictions  he wrote  in a letter that was sent to authorities last year  .

“According my dreams , I just fell to the ground and stayed there until the shaking stopped, and then I cried and cried,” And I had waked up soon because it was like a nightmare , when I have gotten this dream I was travelling  to Oslo Norway at the house of  a journalist Ann Kristin who helped to send that letter to authorities afterwards .

I have just remember in September 2012, a 5.6-magnitude earthquake hit the same area, killing 81 people and injuring 821. In the 1970s, two strong earthquakes killed more than 15,000 people in the province. I had also those dreams and for me they were very terrible because it was like a transportation I had been there with all that people suffering ,and I felt very bad on that occasion.

In this letter I had confused by myself  and I wrote about a plane which would drop down by a bad weather ,and the typhoon that would hit Taiwan ,and I have wrote the wrong name of the flight GE 222 ,and instead of it I wrote down Malaysia airlines  .But I dd not correct it because I was in a hurry to disclose the information to Chinese authorities .
In 2008, I had the same feeling , when I got  the predictions to a powerful earthquake in Sichuan Province that killed more than 70,000 people. When a series of earthquakes hit Gansu Province in northwestern China in 2013, I had suffered too much . and that made me quite a bit was the fact   that Chinese officials and government organizations rushed to the affected area to offer assistance and comfort to the innocent people.

The 2008 earthquake also raised the issue of the substandard construction of many schools and other buildings that collapsed.

In my dreams I was outside in the rain, and I saw   most of the houses on the hills that rise above the  village having a  collapse.

“There are constant aftershocks,” Jucelino  says . “The power is down, it’s all dark outside, and I’m really scared when I had that dream .”

Jucelino Nobega da Luz

for more information: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-pode-matar-na-china.htm

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

지진 2004년 12월 26일의 쓰나미가, 십년 완료된다

ማይክል ጃክሰን - እውነተኛው ታሪክ (ክፍል 1)

Մայքլ Ջեքսոնը `իրական պատմությունը (մաս 1)